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dat een lichte en flexibele manier van bouwen toelaat, was het een hele denkoefening om al- les in hoogte te beperken. De draagvloeren zijn ingeschoven in de liggers en de volledige dakop- bouw zit weggewerkt achter een terugliggende dakrand. Door de dakhelling naar het midden uit te werken, zijn nergens regenafvoeren zichtbaar aan de voorgevel. Het gebouw is gefundeerd op geisoleerde zolen met lokaal bewapende funderingsstroken. De constructie-elementen binnen werden gestaal- straald en geschilderd; die buiten werden gegal- vaniseerd. De primaire structuur van de loods kreeg een eindlaag met een brandweerstand van 30 min. Om koudebruggen in de woning te vermijden werden alle staalstructuren ter hoogte van de overgang tussen buiten en binnen ther- misch onderbroken met Teflon. l’acier, qui permet un mode de construction léger et flexible, la conception s’est révélée être un véri- table exercice de réflexion pour limiter la hauteur de chaque élément. Les planchers sont placés dans la hauteur des poutrelles et toute la structure du toit est placée en retrait par rapport à la rive de toiture. En réalisant la pente du toit vers le centre, aucune descente d’eau n’est visible en façade. Le bâtiment est placé sur des semelles de fonda- tions isolées, localement armées. Les éléments de construction intérieurs sont en acier grenaillé et peint ; les éléments extérieurs sont galvanisés. La structure primaire du hangar est revêtue d’une couche de finition qui lui confère une résistance au feu de 30 minutes. Afin d’éviter les ponts ther- miques, les structures en acier sont pourvues de coupures thermiques en Téflon, au droit de la limite intérieur/extérieur. 35 categorie B

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