info-steel-63
voor een zachte valbeveiliging, wat toch niet onbelangrijk is gezien de vele parkbezoekers. Het gebruik van een lichtgrijze granulaatvul- ling zorgt hier voor een mooie kleurschakering binnen het industriële kader! In het verlengde van de pergola, eveneens langs de kaaizijde, bevinden zich 2 lineaire tussenstruc- turen bestaande uit kolommen en vakwerkliggers met een overspanningen van zo’n kleine 10 m. Aan de andere kant van het groene plein worden de kasseien en spoorlijnen heraange- legd en voorziet de Stad Gent verschillende treinwagons. Die wagons staan ter beschikking van de buurt. Een perronstructuur eveneens in weervast staal S355 (Cor-Ten-A) werd aange- bracht. De leuningen bestaan uit platstaal 80/10 in S235JR staal thermisch verzinkt. chutes en douceur, ce qui n’est pas sans impor- tance compte tenu du grand nombre de visiteurs du parc. L’utilisation d’un remplissage de granu- lés gris clair permet d’obtenir une belle nuance de couleur dans le cadre industriel ! Dans le prolongement de la pergola, également le long du quai, se profilent 2 structures linéaires intermédiaires composées de colonnes et de fermes avec des portées d’environ 10 m. De l’autre côté de la place verte, les pavés et les voies ferrées sont en cours de réaménagement et la ville de Gand met à disposition divers wagons de train. Ces wagons sont à la disposi- tion du voisinage. Une structure de plate-forme en acier auto-patinable S355 (Cor-Ten-A) a été prévue. Les mains courantes sont en acier plat 80/10 acier S235JR galvanisé à chaud. 16
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MzE2MDY=