Vanuit het 3D-tekenmodel wordt voor grotere project op meerdere locaties gewerkt binnen een open platform en worden reeds de correcte keuzes gemaakt als het gaat om montagevolgorde en toewijzing van de juiste MTO codes. Na beoordeling door klant, verwerken van de eventuele opmerking kan het eindelijke productproces dan starten. Vanuit de afdeling projectmanagement wordt het gehele interne proces aangestuurd en de contacten met de klanten onderhouden. Een wijze van werken welke in het verleden reeds de kracht en kwaliteit van Ferris heeft bevestigd en waarbij toekomstgericht, door integratie van een nieuwe software systemen en ook AI, nog een grotere performance zal worden behaald. Verschuiving in projecten Actueel haalt Ferris zo’n 30% van de omzet uit de contracten gericht op onderhouds- en aanpassingswerken, met name bij de petrochemische bedrijven in de havens van Antwerpen, Gent, Terneuzen en Rotterdam. De overige 3D, pour les grands projets, plusieurs postes de travail sont utilisés dans une plateforme ouverte et les bons choix sont déjà faits en ce qui concerne l’ordre de montage et l’attribution des codes MTO corrects. Après l’évaluation par le client et le traitement des éventuels commentaires, le processus de production final peut commencer. Le département de gestion de projet supervise l’ensemble du processus interne et entretient les contacts avec les clients. Une méthode de travail qui, dans le passé, a déjà confirmé la force et la qualité de Ferris et qui, tournée vers l’avenir, grâce à l’intégration de nouveaux systèmes logiciels et également de l’IA, permettra d’atteindre des performances encore meilleures. Évolution des projets Actuellement, Ferris réalise environ 30% de son chiffre d’affaires grâce à des contrats de service et de maintenance, principalement auprès des entreprises pétrochimiques des ports d’Anvers, de Gand, de Terneuzen et de Rotterdam. 10
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